Fantasy

Ik zie dat ik er weer 2 volgers bij heb. Welkom, maar helaas kan ik niet zien wie het zijn, want ze zijn niet vooraan geplaatst. Hebben jullie daar ook last van???

Dit was een van de workshopkaartjes die ik vorige week bij 't Scraphuis heb gemaakt. Ik heb er thuis mijn eigen draai aan gegeven door er de paddenstoelen, poes en 'zwarte aarde' aan toe te voegen. De bolletjes aan de takken heb ik ook nog met een gelly pen wit gemaakt.
De achtergrond is gemaakt met distress inkt (worn lipstick, scattered straw, dusty concord, walnut stain en wild honey). Zo leuk om zelf achtergrondjes te maken.
We hebben ook leren 'spiegelen', maar dat laat ik jullie een andere keer zien (eerst een nieuwe kaart maken, want de kaart van de workshop is niet helemaal mooi gelukt).
xxx Margreet
Challenges:
Ike's World: AG + option Fairly flying
Scrapcard Challenge: Maak je eigen achtergrond
Show Us Your Pussies: Furrything Goes
Lavinia Stamps: Make Your Own Vision
Simply Papercraft: AG
Craft Rocket: Fantasy
Let's Craft and Create: Make your own background
heARTful Stamping: Animals + a stamp
Stamping Sensations: Butterflies, fairies and fantasy

Reacties

Valerija zei…
Such a sweet background for this sweet image. Love your card.
Valerija xx
Joke de Wit zei…
Ohh wat mooi gemaakt Margreet,de stempels zijn ook zo mooi klasse hoor.Heb ik ook last van kan ook niet zien wie mijn nieuwe volgers zijn.Gr.Joke
Een super mooie stempelkaart Margreet!
De berenkaart van gisteren vind ik heel lief en leuk die zon erbij!
groetjes, Caroline
Je@net zei…
Een prachtige stempelkaart, Margreet!
Nicolette zei…
Mooie kaart Margreet. En dat van de volgers heb ik ook. Maar als ze een foto hebben zie je ze wel vooraan staan.
Groetjes Nicolette
Marja zei…
Leuke kaart heb je op de workshop gemaakt!
Vind het ook altijd heel mooi die zelf gemaakte achtergrondjes.
Groetjes Marja.
Eri zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt op de workshop, en de draai die je er zelf hebt aangegeven!
Groetjes, Eri
Beautiful silhouette card Thank you for joining us at Ike's World Challenges good luck Ginny DT for
Ike'sWorld challenge
My Blog As I do Rodos
Fikreta zei…
love this card!
its gorgeous!
hugs
Scraptastisch zei…
Hoi Margreet,
Zo leuk om technieken te leren met een workshop en die stempels van de feeën zijn zo gaaf! Mooi het wit in je bolletjes geeft echt iets extra's een prachtige kaart is het geworden!!! Ja als volgers geen foto hebben beland het helemaal onderaan je volgers lijst en heb ik ook last van! Laten ze dan geen reatie achter dan is het een zoekplaatje!
Dankjewel voor je hele mooie inzending naar Scr@p-Cards!
Groetjes van Gerie en DT SCC
Borqna zei…
What a great card!
Thank you very much for coming
to play at IKEsWORLD CHALLENGES.
Good luck!
Sall zei…
OH this is elegant, beautiful, natural and creative, such an achievement. Thank you for taking the time to join in with our challenge and sharing your creativity with us, I love to see your talent, creativity and imagination at work. I hope to see more of your creativity in the near future. Love 'n' hugs Sall IkesWorld Challenges DT
Sylvia zei…
Prachtige fairy kaart,Margreet.Mooi sfeertje.Als de nieuwe volgers geen reactie schrijven kan je ze niet terug vinden.Ik heb er ook last van :).

Groetjes,Sylvia.

Tracy zei…
A magical creation, thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
Happy crafting
Tracy x
brenda zei…
A lovely background for the lovely scene you created with the magical stamps - Lavinia I think. Many thanks for sharing your lovely card with us at Stamping Sensation this month.

B x
Ans Gilbert zei…
hele mooie kaart Margreet,
de achtergrond is echt heel mooi en de stempels zijn leuk gecombineerd,
gr.Ans
martine zei…
Wauww wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Margreet
echt een kaartje om bij weg te dromen dank voor je mooie inzending op het scrap-cards blog
liefs DT Martine en scc team
Nota Bene zei…
Heel mooie, dromerige kaart!
Groetjes, Nele
Alex zei…
Great background for a silhouette card. Just love it!
Thanks for playing along with our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

Hugs
Alex
*DT* Craft Rocket Challenges {#37 – Fantasy}
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#5 – Let your hearts speak}
Alex' Kreative Seite

GerJanne zei…
Hoi Margreet,
Deze kaart is helemaal geweldig! Wat mooi gedaan. Zo'n bijzondere sfeer.
Sprookjesachtig...
Ben benieuwd naar het spiegelen, want ik heb het wel ens gezien op ene filmpje, maar ik ben benieuwd of het echt goed lukt. Dus kom maar op met je uitleg. ;-)
aussie aNNie zei…
Absolutely stunning you know how much I love these stamps and this is just gorgeous.xx ♥[aNNie]
Danoesja zei…
Hoi Margreet
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met deze mooie stempels en ik vind het helemaal leuk dat je roze in je achtergrond hebt gebruikt want dat zie je niet zo vaak terwijl dat erg mooi is.
Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja
Myriam zei…
Schitterende kaart, erg mooie combinatie van stempels en silhouetten. Helemaal super vind ik het katje dat onderaan komt piepen! :)
MiamiKel zei…
Wow! Such a wonderful visual - a beautiful silhouette and lovely fairy card! Beautiful!
Borqna zei…
I'm here agene - OMG!!!
Blessings.
ike zei…
How delightful - a lovely background and it looks super with the gorgeous silhouettes. :-)
Thank you very much for playing at SUYP Cats Challenges and IKEsWORLD Challenges.

Hugz
IKE xxx

My Challenge Blog
My Shop
My Blog
FB Fan Page
Cat Lovers Challenge Blog
ike zei…
Thank you also for coming to play at IKEsWORLD Challenges and good luck in the vote :-)
Hugz
IKE x
Monique zei…
Wat een mooie kaart Margreet!
Supertof gedaan.
Lieve groetjes, Monique
Ellen zei…
Het is een beauty! Heel mooi met het silhouet.

xxx Ellen
Gorgeous card, love the images and your background! Thank you for joining us at Let's Craft & Create challenge. We hope to see you again.
~DT Sherry x
Shylaashree zei…
stunning and adorable card
Good luck & Thank you for sharing with us at Let’s Craft & Create challenge 125.
Shylaashree DT
Adhiraacreations

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me