Lovely birdie

Dit is één van mijn creaties van gisteren. Wat een inspiratie had ik zeg. Vier kaartjes, 3 kerstkaartjes die alleen nog geplakt moeten worden en een begin gemaakt met 2 Mercidoosjes. En tussendoor bezig om mijn agenda op te pimpen.
Voor dit kaartje ben ik weer met mijn Lavinia stempels aan het spelen geweest....zó leuk om te doen. Ik heb gestempeld op een ondergrond, die gemaakt is met distress inkt, een stencil en de gelliplate. Uitgestanst met een stitched circle stans van Crealies en dit ook met een zwart papiertje gedaan.
Daarna een passend designpapiertje erbij gezocht en wat sequins er nog bij.
Vanavond laat ik nog een kerstkaartje zien, hopelijk kun je nog wat tijd vinden om langs te komen.

Met onderstaand kaartje ben ik bij Crafty Ribbons op Facebook als 3e in de Top 3 gekozen. Hier ben ik reuzetrots op!
xxx Margreet
Challenges:
Crafty Hazelnut's Patterned Paper: AG
Fussy and Fancy: Angels/fairies or winter
Sunday Stamps: Poppy Palette


Reacties

Diana zei…
Oh wat mooi Margriet! Hou ervan!
Diana zei…
Autocorrectie maakt er Margriet van ipv Margreet. Sorry
Nicolette zei…
Prachtig gemaakt Margreet.
En gefeliciteerd met je winnende kaart.
Groetjes Nicolette
prachtige kaart Margreet ook je achtergrond is super.
gefeliciteerd met je top3 kaartje.
Gr Karin
coldwaters2 zei…
Wow this is so beautiful Margreet the image and papers work perfectly together, it is magic
hugs
lorraine x
Diny zei…
Wat een schitterend kaartje is dit geworden Margreet....jij had inderdaad heel wat inspiratie gisteren....lekker gevoel is dat he!
Gefeliciteerd met je prijskaartje.
Groetjes Diny
Joanne kramer zei…
Prachtig! Wat een mooie kaart! groetjes Joanne
Valerija zei…
Very cute! Love the image.
Valerija xx
*Vicki* zei…
I just love these wonderful silhouette images!! You've done a gorgeous job with your design and I love the papers you've paired with this Margreet!! HUGS :)
Ditta zei…
Mooie kaart! Die Lavinia stempels zijn zo gaaf! Met recht mag je trots zijn dat je de top 3 gehaald heb, je kaart is prachtig!
Groetjes Ditta
Ans Gilbert zei…
prachtige kaart Margreet,
mooie stempel heb je gebruikt en ook je achtergrond is top!
super dat je in de prijzen viel,
groetjes,
Ans
Mooi kaartje Margreet. Leuk hoe je het kleurenpalet hebt terug laten komen.

Liefs Kim
Je@net zei…
Een prachtige kaart, Margreet.
En gefeliciteerd met je winnende kaart!
als je voor deze geen bestemmeling zou weten... ha ha!
Ik vind deze echt SUPER! Prachtige mooie fijne achtergrond, mooie Laviniastempel, tof dat je rondjes niet netjes symmetrisch geplakt zijn, mooi met de kleuraccentjes, ... Ik had zo onmiddellijk een WOW-gevoel toen ik deze zag!
Proficiat ook met je toppertje!
Fijne dag
nancy
Lovely card. Thank you very much for joining our challenge at Crfatyhazelnut's Patterned Paper challenges.
Hugs, Iwona
Fikreta zei…
so pretty!

hugs, Ŧĭƙĭ
≽ܫ≼
How magical is this! I love the background paper and the gorgeous silhouette! So happy you joined us at Sunday Stamps! XX
Heidi Baks zei…
Very nice card! I love that you used your gelli plate for the background. Great mixture of patterns. Thank you for joining Sunday Stamps this week.
Julie Reed zei…
Beautiful, I love that Lavinia Die, thanks for joining our ATG challenge at Digi Choosday, Julie DT x
Ellen zei…
Lekker bezig en wat heerlijk al die inspiratie! Dit kaartje vind ik prachtig.

xxx Ellen
PJ zei…
Great textures going on here and lovely patterned paper. Great job with the placement of the sequins. pjs-projects.blogspot.com

Populaire posts van deze blog

Fractured card