Purrrrrfect Love

Ik ben aan het spelen geweest met de gelliplate. Als je op de link klinkt, kom je meteen bij een duidelijke video. Als je die ziet, word je meteen enthousiast. En ik moet zeggen dat ik het heel leuk vind om te doen. Ben nog in de experimentele fase, maar je zult deze techniek beslist vaker bij me tegen gaan komen.
De basiskaart is van zacht lila cardstock en daarop heb ik paars cardstock gemat. Daar bovenop 'New Bloom' designpapier van First Edition. Dit heb ik uitgestanst met Crea-Nest_lies XXL 34.
Op deze kaart heb ik gewerkt met de Gelli Arts mini printing plates. Ik heb de ronde vorm gebruikt. Ik heb hier met 2 kleuren distress inkt gewerkt: Salty Ocean en Picked Rasberry. Deze aangebracht op de gelli plate en met de brayer uitgerold. Toen noppenfolie er op gedrukt. Dit er af gehaald en daarna 'gestempeld' op wit cardstock. Daarna met de Crea-Nest-Lies XXL33 de cirkel mooier uitgestanst.
Dezelfde XXL33 stans gebruikt voor de cirkel waarop de ministempel van het Gorjuss meisje staat. Ik heb hem met copics ingekleurd. De rand van de stans is afgewerkt met Dusty Concord distress inkt. 
De poes is Creatable LR0338 van Marianne Design. Ik heb hem 1x van paars cardstock uitgestanst en 1x uit een stuk cardstock wat bewerkt was met de gelliplate methode. Met foamblokjes iets verhoogd opgeplakt. De bijbehorende pootjes heb ik op de cirkel bij de stempel geplakt.
Bovenaan nog de bingokaart van Joy, gestempeld met de al eerder genoemde distress inkt. Hierbovenop Decorettestans nr. 11 van Crealies. Deze stans heb ik met behulp van de EasyConnect craft tape uitgestanst, zodat hij een mooie plakachterkant kreeg. Dat is zó handig met het opplakken van dit soort fragiele, gedetailleerde stansen!
Tenslotte nog wat bloemen van Joy! en faceted gems van ScrapBerry's als decoratie.

Gezellige woensdag allemaal!
xxx Margreet

Challenges:
Hobbywinkel De Egel: Dier op je kaart of creatie
A Beautiful Mess: AG
Addicted to Stamps: Flowers
Bizzy Becs Store Blog: AG (max 5 challenges)
Sugar Nellie: AG

Reacties

ziet er mooi uit ! geslaagd hoor
grts,martina
x
Sarah zei…
Mooi ingekleurde stempel.
Leuk geheel!!
Valerija zei…
Beautiful card. Love the image and your coloring.
Valerija xx
Mariken zei…
Prachtig kaartje, hele mooie kleuren en een schattig stempeltje!
*Vicki* zei…
Margreet, this is such a darling creation!! I love the fun elements with the pop of coloring on your image!! Very sweet and fun design! HUGS
een mooi vrolijk kaartje Margreet
Gr Karin
Super card hun love the image great layout hugs cheryl xxx
Céline zei…
gorgeous card
thanks for playing with us at addicted to stamps
hugs
céline
This is very sweet, I love your colour scheme. Thank you for joining us at the Sugar Nellie Challenge,
Katrina x
Ellen zei…
Wat een leuke kaart in mooie kleurtjes. Ik heb ook al wat filmpjes gekeken, maar me nog niets ermee gedaan. Lijkt me ook erg leuk om te doen, dus wie weet!

xxx Ellen
Inky Angel zei…
A beautiful creation with lots of useful techniques Magreet! I need to get my Gelliplate out and give it a go, thank you for the link.
Thank you for joining us at Sugar Nellie this month and hope to see more of your creations soon.
Hugs, Katie
Crafting Andy zei…
This is lovely. Just love all these Gorjuss Girls. Thanks for joining in the fun at the Sugar Nellie Challenge. Hugz Andrea.x

Populaire posts van deze blog

Fractured card