Baby Boy

Ik mag vandaag weer een kaartje laten zien voor webwinkel Kreatrends.
Voor deze babykaart heb ik de ster van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik heb de grootste ster 2x van wit cardstock nagetekend en uitgeknipt en de 1 na grootste ster 2x van verschillend designpapier.
Toen heb ik alle randjes bewerkt met distress inkt Faded Jeans en de 2 sterren verspringend op elkaar geplakt.
Daarna heb ik een strook jute opgeplakt.
Het vel clear stamps Baby van Joy!crafts bevat 8 berenplaatjes en een aantal tekstjes. Ik heb 3 plaatjes uitgezocht waar sterretjes op stonden en deze ingekleurd met copics. Een beetje ruim uitgeknipt, ook met Faded Jeans afgewerkt en op het jute geplakt.
Daarna met de letters van het clear stamps vel Typewriter Keys de letters voor Baby Boy gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt.

Ik hoop jullie wat inspiratie te hebben gegeven met mijn kaartje. De producten die ik van Kreatrends heb gebruikt staan hieronder.

6410/0078 Noor! Clear stempels Typewriter Keys  Distress inkt kussen Faded Jeans6011/0033 Joy! papierblok  bakery  470.713.116 Dutch Shape Art Frame Ster
Gezellig dat je langs geweest bent en ik vind het hartstikke leuk als je een berichtje achterlaat.
Thank you for dropping in and it would be great if you leave me a comment.

Geniet van je dag!
Enjoy your day!

 

Ik wil met de volgende challenges meedoen:
I want to enter the following challenges:
Crafting from the Heart: Anything goes
The Crafty Bloggers Network: Anything goes
Crafty Boots: Anything goes
Incy Wincy Designs: Anything goes
Simon Says: Anything goes
The Crafter's Cafe: Shaped cards
A Random Fan: Anything goes
Papertake Weekly: Oh How Cute!
The Stamping Boutique: Baby cards
(PIN)spirational
http://www.pinterest.com/pin/141581982010864966/

Reacties

Wat een lief kaartje en orgineel in de stervorm ~!
Doreen zei…
This is gorgeous,fab image and design.xxx
Erica ♥ zei…

Hoi Margreet,

Wat gaaf dat je er een baby kaart van gemaakt hebt, hij is echt heel mooi ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Misseke zei…
Schitterend babykaartje is het geworden Margreet - mooi om die ster te gebruiken en de stempeltjes zijn schatjes - voor mij is het een toppertje ;).
Groetjes,
Misseke
Alana taylor zei…
Beautiful card thank you for joining the crafting from the heart challenge, good luck. Alana DT member
coldwaters2 zei…
Wowzer Margreet this is fantastic, what a brilliant shaped card, love the papers and images, superb make.
hugs
lorraine x
*Vicki* zei…
Oh my this is really ADORABLE Margreet!! Love the image and the star shaped card!! Very clever!! :) Hugs & Smiles - *Vicki*
My Blog: Stamp Smiles
carla zei…
Wat is die superleuk Margreet.
Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla
awww this is supersweet Margreet, i really like the creation and bears. Your baby star is so pretty.

Have a lovely Sunday,
Hugs, Dunja
Fabulous card Margreet, I love the shape and your lovely design. Thank you for joining in with all the fun at Crafty Boots Anniversary Challenge.

Dionne
nans'creablog zei…
Prachtige kaart Margreet. Heel origineel van vorm.

Groetjes,
Nans
lenywim35 zei…
Wat een origineel kaartje in die stervorm. Ik maakte er kerstkaarten van, maar dit is ook leuk. gr leny w
aussie aNNie zei…
Fantastic and cute card, with those gorgeous images just love it./ and good luck in the DT call, wouldn't it be nice if we both got chosen.xxx

The Journey is the Start


Karen C zei…
Thanks for playing with us this week at Incy Wincy’s ‘Anything Goes’ challenge! What a great creation!! Hope to see your work in our next challenge!
Hugs,
Karen C
Wendy zei…
This is gorgeous Margreet, love the cute little images and fabulous design.
Wendy xx
José zei…
Wat een leuke babykaart Margreet, lieve plaatjes en de stervorm is ook heel leuk
debby4000 zei…
Love your starry baby card it so cute.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby
Richtsje zei…
Wat een super mooi voorbeeld heb je van deze ster gemaakt! Het ziet er zo mooi en lief uit!

Groetjes Richtje
Intruderlady zei…
Prachtige kaart. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge bij The Crafter's Cafe.

Lieve groet,
Kitty

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me