Silhouet van 2 mannen




Voor mijn DT kaartje voor Kreatrends heb ik deze keer gebruik gemaakt van het papierblokje met mannenpapier van Marianne Design. Ik vind het heel gaaf papier....het zijn net echte kledingstoffen !
Ik heb alle randjes met de papier distresser oud gemaakt en daarna met de hand doorgestikt. Links boven 2 brads er in gedaan voordat ik het papier op het cardstock heb geplakt.
Voor de smalle strook de fishtail stans van Die-namics gebruikt, maar als je die niet hebt, kun je deze vorm ook gemakkelijk zelf knippen. Vóór het opplakken zwart HempCord er een paar keer omheen gewikkeld.
Het ribbelkarton op maat geknipt en lichtjes met gesso bewerkt. Daarna de kantjes wat gescheurd om het ouder te laten lijken.
De Clear Stamps 'Sending Messages' is van Joy!crafts en heb ik met Versamark gestempeld en daarna bestrooid met Peeled Paint embossing poeder en laten smelten met de heattool.  Met de blender tool de randen ruim beïnkt met distress ink Peeled Paint en daarna met de papier distresser behandeld.

 

De bloem is opgebouwd uit 2 bloemen uit de voorraad en ook de splitpen is uit de voorraad. De blaadjes onder de bloem zijn gemaakt met de Vintage Flourishes stans van Joy!crafts. Ook deze heb ik een beetje gekleurd met de Peeled Paint distress ink.


Hier een close up van de silhouetten van beide mannen (stanzen van Marianne Design). Ik kon niet kiezen welke ik wilde gaan gebruiken, dus waarom dan niet allebei? Toen de heren nog in de stans zaten, heb ik de kragen en de rand op de hoed met de Peeled Paint distress marker gekleurd en met een nat kwastje uitgevaagd. Daarna mochten de heren de vrijheid in en heb ik ze lichtjes aangezet met de blender tool.
Als je de gebruikte artikelen aanklikt, kom je op het betreffende product bij de webwinkel van Kreatrends terecht.

Ik wil nog even met trots melden dat mijn vlaggetjes (vorige creatie voor Kreatrends) bij Crafting By Designs als Runner-up is gekozen!! En dan hebben de vlaggetjes ook nog een plaats veroverd in de Top 3 bij Craft my Life.
Het hier onderstaande kaartje met de lieve muisjes is Daily Talent Spotlight bij Joanna Sheen geworden.
Mijn candy cane kaartje is in de Top 3 van Christmas Challenges gekozen en dan als klap op de vuurpijl heb ik de Storage Case bij Joy!crafts gewonnen.
Mijn week kan dus niet meer stuk.

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige creatie!
Thanks for all the lovely comments on my last creation!

Gezellige dag gewenst!
Have a lovely day!

♥♥♥ Margreet

Ik wil met de volgende challenges meedoen:
I want to enter the following challenges:
Charisma Cardz: All distressed
Crafty Creations: Anyting EXCEPT Christmas
Creative Moments: Anything goes/Vintage
The Stamping Chef: Anything goes
Timeless Tuesday: Stitch It Up!
The Craft Barn Alpha Challenge: Use the letter S
Dazzling Divas: Embossing techniques
Dazzling Divas Challenge #3

Reacties

Carla S. zei…
Beautiful card, Margreet! Love the diecuts and details!
Giny zei…
Wat een stoere , mooie , vintage mannenkaart.
Super!!!!!!
Gorgeous Margreet, I like the design and the colours.
Kevin xx
Jayne A zei…
Gorgeous card
Hugs
Jayne
Erica ♥ zei…
Ik zag je mooie kaart vandaag al op
FB voorbij komen, ik vind echt dat
je hem super gemaakt hebt !
Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼
Vicky zei…
Gorgeous as always hun...and I hope you have a lovely weekend too...:o)

biggest of hugs Vicky xx
Dorte zei…
Super card, great design,
enjoy your weekend,
hugs Dorte
Brenda Brown zei…
Love the silhouettes and the text backing paper Margreet. A great design with the hand stitched edge.
hugs {brenda} x0x
nans'creablog zei…
Een prachtige mannenkaart Margreet. Leuke, stoere details, ik vind 'm super.

Groetjes,
Nans
Anna-Karin zei…
Gorgeous card. Love the design. Thanks for joining us at Crafty Creations.
Hugs Anna-Karin
Wendy L zei…
Lovely card, unusual design too, thanks for joining us at Charisma. xxxx
Anita Meijer zei…
Wat een supermooie kaart Margreet, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita
Sue B zei…
This is a fab design Margreet! I love the silhouettes and the way you've used the Distress Inks… the papers and embellies are gorgeous!
Big Congrats on your wins - that's fab news! ;-)
Hope you're having a lovely weekend!
Big hugs
Sue xxx
NGCARDS zei…
A gorgeous creation! Thanks for playing at Charisma Cardz and all the best for the festive season! xxx
Misseke zei…
Schitterende mannenkaart Margreet - zoveel moois op - 'k vind het echt een toppertje!

Groetjes,
Misseke
Allison Cope zei…
What a wonderful masculine card you have created Margareet! I love the stitching detail - it adds so much detail to your beautiful card! Thanks for playing along with our Flourishes' "Timeless Tuesday Challenge" this week!
Cheryl zei…
Congrats on your recent wins! This is a Great card! I love that plaid dp and the corrugated layer. Thanks so much for joining us in this week's Timeless Tuesday Challenge!

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me