Ik ben één van de gelukkigen die door Cora van Digital Two for Tuesday gevraagd is om een kaart te maken met één van haar (gratis) afbeeldingen. En dit is dan om haar 200e bericht op 31-12-2013 te vieren.
Ik heb een afbeelding gebruikt van een poes, die met een viool speelt en dit komt uit het Sunday book uit 1892. Je kunt hem hier vinden. Het plaatje heb ik gekozen omdat het zo goed samenvalt met het nieuwe Joy!Crafts Music Notes papier en de Dance to the Music Cutting & Embossing stans (komen allebei bij Kreatrends vandaan)

I am one of the happy few asked by Cora of Digital Two for Tuesday to make her a card with one of her (free) images. This to celebrate her 200th post on 31-12-2013.
I have used an image of a cat playing with the violin from the Sunday book from 1892. You can find it here. It fits perfectly with the new Joy!crafts Music Notes papers and Dance to the Music Cutting & Embossing die. I distressed all edges with the Tim Holtz distresser. Some gauze and a flower as finishing touch.


Bedankt voor alle reacties op mijn vorige creatie!
Thanks for all the lovely comments on my last creation!

Gezellige dag gewenst!
Have a lovely day!

♥♥♥ Margreet

Ik wil met de volgende challenges meedoen:
I want to enter the following challenges:

Reacties

Cinderella zei…
Schitterend kaartje Margreet en bij deze wil ik je graag een gelukkig , gezond en creatief 2014 wensen
Liefs Cinderella
Anita Meijer zei…
Alweer zo een prachtig kaartje Margreet, super.
Liefs van Anita
Dorte zei…
Sweet card, Margreet.
Wishing you and your family a Happy New Year filled with joy and happiness.
hugs Dorte
Henriëtte zei…
Wat een mooie kaart en wat een lief plaatje Margreet.

Groetjes en een fijne jaarwisseling,
Henriëtte

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me