Pasen bij Melonheadz


Bij Melonheadz Friends hebben we weer een nieuwe wedstrijd: Pasen of Lente. Hoe kan het ook anders in deze tijd? 
Ik heb de voorgekleurde versie van de Easter exclusive bundle gebruikt; deze staat vol met van deze koddige ei-figuren. Aangezien ik geen Paaskaarten verstuur, gebruik ik hem voor de verjaardag van een vriend deze week. 
Je hebt weer 2 weken de tijd om mee te doen en ga op het challengeblog van Melonheadz Friends kijken voor meer voorbeelden van de andere DT leden. Bovendien maak je kans op een bundel naar keuze als je meedoet!

Melonheadz Friends has a new challenge: Easter or Spring. Amazingly in this time of year.
I have used the Easter exclusive bundle in precoloured version; there are a lot of this kind of fun egg images on it. As we don't send Easter cards, I will use this card for a friend's birthday this week.
You've got 2 weeks to join us and hop over to the challengeblog of Melonheadz Friends to see the wonderful creations of the other DT girls. Besides you can win a free bundle with entering!

                                     

Ik wil met de volgende challenges meedoen:
I want to enter the following challenges:
Crafty Ribbons: One for the boys

Ik vind het leuk dat je op mijn blog geweest bent. Bedankt als je een berichtje hebt achtergelaten, dat maakt mijn dag helemaal goed!
So kind of you to stop by. I appreciate it very much when you leave me a comment. It makes my day!

 xxx Margreet

Reacties

Doreen zei…
Gorgeous cards,love the images...fab designs.xxx
nans'creablog zei…
Een hele speciale kaart. Leuke kleurtjes en een vrolijke vlaggenlijn.

Groetjes,
Nans
Henriëtte zei…
Wat een leuke kaart heb je er van gemaakt.
Ik zie overigens niets geks aan je blog hoor.
Fijne dagen nog verder.

Liefs Henriëtte
Jolara zei…
heel leuk liefs joyce
These are such fun Margreet I like the image the bunting on the first one and the big bow on the second.
Kevin xx
Jolanda zei…
Wat een gezellige kaart heb je gemaakt. Leuke stempel ook .... sommige plaatjes zijn bij mijn weg als ik je blog bekijk,maar ik geen idee waar het aan kan liggen
Joke de Wit zei…
Hij is zo grappig margreet,mooi gemaakt.Groetjes Joke
Ilonka zei…
Wat een superleuk kaartje

Groetjes Ilonka
Sharon zei…
What fab images Margreet. Beautifully coloured and love the designs.
Hugs Sharon. x
Hanneke zei…
Wat een vrolijke kaart met een heel grappige stempel! Groetjes, Hanneke
Wat heb je dit weer schitterend gemaakt, ziet er super uit!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl
Brenda Brown zei…
Beautiful vivid colours and a lovely fun card.
x0x
Tinie zei…
Wauw wat is dit gaaf zeg, super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie
Grappige kaart Margreet, leuke stempel.
Evie zei…
Such gorgeous cards with these fab images!!

Hugs,
Evie
Misseke zei…
Wat een leukerd weer - en erg apart - leuke kaart heb je er mee gemaakt, Margreet.

Groetjes, Misseke
Erica ♥ zei…
Hahah wat een grappige stempel, en je
hebt er een leuke kaart van gemaakt ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl
Mrs A. zei…
I love these egg people. They have mnade really fun cards. Like your idea of using as Birthday cards too.
hugs Mrs A.

Populaire posts van deze blog

Fractured card